Sunday, 1 April 2012

Big mistakes -__-

Hai korunk :( Huhu Tehah tgh sedeyh ni.. Nak tahu tak?? Hurm, Tehah dah buat satu kesilapan besar... Tapi, naseb baek lah abah Tehah sedar nak buat tu.. Kalau tak, tak tahu la apa akan terjadi kalau abah Tehah lupa nak buat tuh.. Ok, nak thu ke kesilapan besar Tehah??  Huhu.. Mcm biasa bdak thn 6 mesti ada kls malam kan so, masa Tehah balik dari kelas malam tuh, *masa ni sampai doh kat rumah* abah Tehah pon suruh la Tehah kunci pintu, masa Tehah masuk dalam rumah, Tehah pon cuma ingat nak makan sbb lapar. Kemudian, masa nak tidor ni, Tehah ada doh dlm bilik.. Tibab-tiba, abah Tehah panggil nama Tehah.. Tehah ingat ker ape, rupa-rupanya abah Tehah mrh Tehah sbb dok kunci rumah.. Tehah pon kata lah *tadi rasanya kunci doh* pastu abah Tehah kata *Tu  ah dok padan muda, nyanyok doh* Huhu sekian saja cerita Tehah... Huhu sori kalau korunk rasa dok sedap baca post Tehah ni.. Almaklumlah org dok berapa pandai BM :)


No comments:

Post a Comment